Vi trenger deg!

Din Taxi AS skal i løpet av våren etablere en egen enhet for trafikkoordinering, salg, kundeoppfølging og publikumskontakt. Enheten vil spille en viktig rolle i Din Taxis fremtidige utvikling og tilpasning til et taximarked i endring. 

Vi som holder til oppe i nord opplever en eksplosiv vekst i mange sektorer. Næringslivet og ikke minst reiselivet blomstrer. Samtidig endres publikums reisevaner, tid er blitt vesentlig og etterspørselen etter skreddersydde reise- og transportprodukter øker. Din Taxi ønsker å være innovativ. Vi ønsker å være annerledes. Vi ønsker å være med på å forme fremtidens reiselivsprodukter. 

- Vi skal skape, utvikle og selge fremtidens transport- og reiselivsprodukter

Vil du være med?

Enheten vil være i kontinuerlig utvikling men skal som hovedoppgave utføre følgende viktige arbeidsoppgaver:

  • Selge, koordinere og administrere våre transportprodukter
  • Besvare henvendelser fra publikum, døgnet rundt – hele året.
  • Effektuere mottatte bestillinger som kommer fra andre medier som e-post, applikasjoner, web-booking o.l.
  • Planlegge, koordinere og styre trafikken for våre biler
  • Kvalitetssikre gjennomføringen av alle oppdrag, fra bestilling til endelig leveranse

 Vi leter etter flere dyktige medarbeidere og vil gjerne høre fra deg om følgende stillinger kan være aktuelle:

Se stillingsbeskrivelser nedenfor:

Teamleder – operasjonssentral

Stillingen vil ha en sentral funksjon i etableringen og drift av vår operasjonssentral. I tillegg til enhetens naturlige arbeidsoppgaver vil du som Teamleder blant annet få følgende arbeidsoppgaver:

  • Vaktlister for bemanning av operasjonssentralen
  • Medansvar for rekrutering og oppfølging av medarbeidere
  • Være vårt ansvarlige kontaktpunkt ut mot reiseselskaper og turoperatører, bedriftskunder og næringsliv
  • Utvikling av nye transportprodukter
  • Kvalitetsoppfølging
  • Nettverks- og relasjonsbygging

Personlighet og individuelle egenskaper er viktig for oss, men vi håper å finne kandidater som innehar:

  • Høyere relevant utdannelse, gjerne innenfor reiseliv, logistikk, transport, eller lignende
  • Relevant arbeidserfaring, som også kan erstatte formell utdannelse
  • Gode kommunikasjonsegenskaper muntlig og skriftlig på norsk og engelsk. Andre språk, som tysk, fransk, spansk, italiensk o.a er ikke nødvendig men en absolutt fordel.
  • Gode datakunnskaper, vi benytter Office 365 og har i tillegg trafikkdirigeringssystemer hvor opplæring vil bli gitt
  • JA-holdning. Du må ha forståelse for hovedprinsippene i servicebransjen. Det er kunden som er viktigst, alltid.
  • Selvstendighet og løsningsorientering er en forutsetning

Stillingen er 100% og skal utføres på dagtid, noe arbeidstid på kveld/helg kan forekomme. Noe reisevirksomhet må påregnes. Kontorsted vil være Tromsø.

Lønn etter avtale.

 

Medarbeidere - operasjonssentral

Vi ønsker å knytte til oss flere medarbeidere til vår planlagte operasjonssentral. Du vil være vår stemme, vårt tastatur og vår sjel ut til alle våre relasjoner både eksternt og internt.

Vi ønsker å knytte til oss:

  • 1-3 faste stillinger i turnus
  • 3-5 deltidsstillinger fortrinnsvis kveld, natt og helg

Vi ser etter medarbeidere med sterke personlige egenskaper:

  • Du er selger, administrator og koordinator 
  • Du er kreativ og løsningsorientert 
  • Du har forståelse for utnyttelse og optimalisering av vår bilflåte.
  • Du vil levere kvalitet, og motiverer alle rundt deg til det samme
  • Du har gode kommunikasjonsevner, muntlig og skriftlig – på norsk og engelsk

Også i disse stillingene ønsker vi kandidater med utdannelse innen- eller erfaring fra reiseliv, logistikk, transport eller lignende. Vi vil at du skal fortelle oss hvorfor du er den vi leter etter.

Stillingene har Tromsø som utgangspunkt. For de rette kandidatene kan stillingene gjøres stedsuavhengig. Vi benytter Office 365 og mobile løsninger for telefoni og trafikkdirigering.

Lønn etter avtale.

 

Felles for alle stillinger:

Søknad med CV og referanser sendes så snart som mulig og senest 4. mars til post@dintaxi.no. Attester ettersendes av kandidater som kalles inn til intervju. 

Eventuelle spørsmål rettes til Thomas Johansen, fortrinnsvis på e-post: thomas.johansen@dintaxi.no eller telefon 926 95900.

Husk, det viktigste for oss er hvem du er og hva du kan! 

Ledige_stillinger_Facebook01.jpg

Kundeservice

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.